Thursday, August 26, 2010

arwah solehah


SOLEHAH BT MOKHTAR ( baju ungu )

AL-FATIHAH BUAT ARWAH SOLEHAH BT MOKHTAR


16 ogos 2010

arwah pergi kerana penyakit demam denggi .

malam itu aku dapat berita yang arwah dimasukkan icu . aku tergamam . arwah tak beritahu aku langsung akan kemasukkan dirinya ke hospital . mood belajarku hilang . fikiran aku mula memikirkan kalau dia ..

aku matikan fikiran itu dengan berdoa agar arwah sihat .

tepat 1 pagi ,mataku susah untuk dilelapkan , hati tidak sedap dan setiap kali aku menutup mata aku terlihat arwah solehah .kenangan bermain di ruang mata .aku bangun berdoa agar arwah dipanjangkan umur .

selepas sahur ,aku dapat panggilan dari izyan yang suara teresak-esak aku dapat mengagak .


" fasih ,solehah sudah meninggal pukul 5.40 pagi tadi . "

air mata aku jatuh tanpa aku minta .hatiku sedih sangat dan aku tak sangka arwah tinggalkan aku semuda ini .
benarlah ketidak izinan mata untuk lelap merealti kenyataan .
selama dua hari aku bagaikan org gila yang menagis hingga nampak kelebaman mata .

Aku terlalu sedih hingga sampai satu saat aku tak boleh nak sedih lagi .


maafkan aku atas segalanya .dan aku halalkan setiap apa yang berlaku .rahsia kau akan ku gengam hingga akhir hayat .


aku relakan kau pergi daripada kau berada di bumi yang tidak memberi ketenangan padamu.



SEMOGA KAU AMAN DI SANA .

No comments:

Post a Comment